söndag 26 juli 2009

nysningar och smärta

jag har precis vaknat, nästan, och sitter vid andrés säng med hans dator i knät eftersom jag inte har tagit med mig min egna - vilket man inte orkar eftersom den är tung som satan! - och försöker komma på något att skriva hära... Förut var jag aktiv, jag satt och skrev inlägg varje dag - flera gånger om dagen och bara tyckte att det var skönt att få lätta på trycket inombords. Men nu så skriver jag inte lika mycket eftersom jag inte är vid datorn lika mycket samt att jag brukar gå med comviq i iPhonen nu mera och då kan jag inte skicka iväg inlägg hit eftersom jag inte har fri surf på den vilket gör mig lite till en sadpanda :( Så om iPhone kunde ha tagit två simkort på samma gång så hade jag vunnit massor på det för då kunde folk nå mig och jag kunde nå dem samt att jag skulle kunna surfa på nätet, tjoho vad smart jag blev helt plötsligt O_O! Iaf just nu så har mina nysningar slutat (hoppas andré blev glad över att de har slutat) men jag har fortfarande smärtan i magen utav alla mjölk produkter som jag har ätit de senaste dagarna (veckan).

aja, nu ska jag sluta skriva för andré undrar vad jag sysslar med som gör så att han inte kan somna om efter att jag flög upp som ett skott ur sängen.

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar