torsdag 16 juli 2009

MEUWHAHAHAHAHA!!!

Try taking my pictures now! Jag är så jävla smart av mig att jag har satt copyright på mina bilder om man nu skulle få för sig att ladda ned dem + så är de ju vattenstämplade så... meuwhahaha, win win! Fast det här är en av de sista bilderna som innehåller "myuujikku." som vattenstämpel för från och med idag så går jag över till "MichelleB.Oscarsson" på mina vattenstämplar, man kan redan hitta detta markering hos denna bild i Copyright fältet på egenskaperna hos bilden! Som sagt, hjärncellerna börjar vakna till liv - dock allt försent! Jag tar en paus nu från fotografering, mina katter (som är de enda jag kan fotografera numera) försvinner helt när jag går till mitt rum för att hämta min kamera och tro mig - man hittar dem ingenstans... däremot var jag nästan såhär nära *visa med fingertopparna* på att köpa en ASUS Eee pc 1101 HA men vad ska jag ha den till sedan har man tänkt? Skolarbeten... fast det jag vill ha en Macbook Pro 13" eftersom jag inte har råd med någon annan så jag sparar nog lite mer efter jobbet och sedan kan jag ta och köpa den och kanske få lite studentrabatt tackvare CSN!

Ajja, nu ska jag ta och börja byta om till nattkläder, måste tidigt i säng eftersom jag ska till läkaren ganska tidigt...

+ jag har börjat ledsna på mitt jobb... don't ask me why... it's just terrible

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar