måndag 27 juli 2009

105

för er som har missat på bdb så har jag skapat mig en mycket lättare blogg adress hos (återigen) blogg.se. Tro mig, den bloggen kommer vara lätt att komma ihåg namnet på och den har inte en lång adress heller. Jag kommer dock inte säga vad den heter eftersom denna vecka ska jag sätta mig och börja skissa lite idéer för blogg utseendet plus andra saker, sen får vi inte glömma att jag arbetar irl som topping på detta.

Däremot har jag fått problem när det kommer till att göra gif bilder. Jag har lagt ihop fyra bilder som ska spelas med 0.5 sek mellan varandra men sen när man öppnar den någon annan stans eller lägger upp den på bloggen så fungerar det inte... Det roliga av allt är att andré får det att fungera med sina bilder och jag får det inte att fungera MEN vi har gjort exakt likadant...

Ajja, nu måste jag börja packa och förbereda mig tills mormor kommer och hämtar mig sen blir det hemåt, lämna grejorna och sedan troligen arbeta plus att jag måste planera vad jag ska äta för något denna vecka eftersom min mamma och hennes kille åker till Norge en hel vecka.

'til we meet again
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar