tisdag 19 maj 2009

tråkigt

Bilden har jag skapat i photoshop med hjälp av olika penslar från två olika hemsidor... Om ni vill veta sidorna får ni kontakta mig för jag orkar inte ta fram sidorna just nu igen. Jag har typ inte gjort något denna lektion för jag är tom i huvudet och vet inte vad jag ska göra eller vad jag har gjort för något. Jag har verkligen inte lust med något just nu, jag vill bara iväg till gotland nu så att jag kommer ifrån tokstaden Södertälje.

Det har väl inte hänt så mycket annat här på skolan eller idag i mitt liv... jag hade sånglektion och det gick väl bra förutom att jag blir så jävla torr i halsen som i sin tur leder till att man tappar toner och allt annat dumt som man kan tänka sig...

Jag stör mig också lite på iTunes för tillfället i iPhonen. Jag vill lyssna på två plattor enbart och jag kan inte välja det eller göra en lista för då måste jag sitta vid datorn och göra listan i iTunes så, I'm screwed...

'til we meet again michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar