onsdag 20 maj 2009

Destination Gotland

Nu sitter man på hamnen och väntar på att båten ska avgå, vilket
är om nästan två timmar - hellre vara för tidig än för sen! Vi
tog bussen ned hit eftersom det var omöjligt att få skjuts ned men
det klagar vi inte på direkt. Däremot har jag ont i axeln efter att
ha släpat på min packning - osmart som jag är så valde jag min
axelväska istället för min rullväska. Ni kommer inte kunna nå mig
på färjan för där stänger jag av Comviq mobilen och ställer min
iPhone på flygplansläge eftersom det kostar otroligt mycket för mig
om någon ringer eller smsar mig när jag är på färjan. Ja, färjan
har en egen mast på sig men det kostar tjugo kronor per sms samt
samtalskostnaden är lika hög fast per minut! Svin dyrt som sagt.
16.30 kastar vi loss och jag kommer troligen stänga av mobilen tio
minuter innan eller något liknande åt det hållet.

'til we meet again
Michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar