fredag 8 maj 2009

orkester helg

denna helg har man fullt upp med att repetera med orkestern och det kommer nog gå bra, I hope... 

Igår så var jag hos läkaren, jag går på STRÄNG schema om sovtider, och så var jag hos frisören som sa åt mig att sova ordentligt samt äta ordentligt för att få håret att må bra igen... Jag äter normalt, ibland missar jag väl någon måltid men vem gör inte det (?), men sover - nja, där är det ytterst lite... Jag och andre har iaf kommit överens att han inte ska sova över här denna helg, inte bara för att jag har massa repetition, utan för att jag sover tydligen som en jävla gris vilket gör att jag tar upp hela sängen samt snarkar och det står han inte ut med. ajja, jag får klara mig :(

'til we meet again
michelle

1 kommentar:

  1. Men jag får väll sova från söndag till måndag? :( för jag ska ju på din orkester spelning ju.

    SvaraRadera