tisdag 5 maj 2009

I'm pissed

seriöst, bråka inte, tjafsa emot eller säg åt mig saker och ting nu, jag är så himla arg och jag bryter snart samman för jag är så jävla arg och ledsen. Dagen liksom börjar bra men sen så bara går det så långt ned som det bara går... Just nu så är jag nog bara några centimeter ifrån att skrapa i botten. Så fort vi har lämnat Em på stationen så berättar jag hur dagen började men blev avbruten ungefär tre gånger vilket gjorde att jag tappade humöret om att berätta för mamma hur dagen hade börjat på skolan så då frågade jag om hon hade hämtat min beställning som jag gjorde på nätet förra veckan och då hade hon glömt det också vilket gjorde att jag åkte ännu mera ned mot botten, jag har gått och varit överlycklig och bara tänkt att idag så får jag mina kläder så att jag kan se om jag kan använda något på söndagen till konserten och så kommer beskedet om att hon har glömt det... egentligen så borde jag inte bli förvånad men jag blev det, iaf så sa jag till mamma att nu tänker jag inte prata med henne eller äta mat - dessutom är klockan efter åtta nu.

När man väl kommer hem så stänger man in sig på sitt rum och startar tvn, precis när klockan slår åtta - då ugly betty ska börja - då slår våran tv, internet (som jag hade igång) och telefonen ut. JÄVLA COMHEM!!!!! så nu sitter jag på mitt mobila bredband som krånglar som fan för mig, det går skit segt och jag som ska ladda ned en platta åt Em... helvete säger jag bara, nedladdningshastigheten ligger på nästan 6 kb/s vilket gör att det tar TIMMAR om inte DYGN innan plattan har kommit hem, hade jag haft mitt bredband så hade det tagit max en minut sedan hade den varit hemma och man hade kunnat lyssnat på den.

FAN NU LAGGAR DATORN OCKSÅ!!!!!! min dator har aldrig laggat innan och nu så bara börjar den... satan också.

'til we meet again
68

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar