tisdag 5 maj 2009

okej, jag orkar inte tabba mig upp till rubriken nu så nu kommer det troligen inte stå någon rubrik eller så kommer den säga att det måste vara en rubrik och då kommer det stå något där men det gör jag bara om den säger till om det eftersom jag inte har ork att tabba mig tillbaka dit upp. Nu undrar du säkerligen varför jag är onödig som tabbar runt på internet istället för att använda datormusen men tyvärr har jag ingen vid den datorn som jag sitter vid i skolan eftersom den gick sönder under karaktärsveckan så... ingen annan väljer datorn än jag som har lite tålamod att tabba runt, dock har jag fått lite såna där små ryck som man gör för att ta tag i datormusen vilket gör mig förbannad att jag bara griper tag i luften eller i skrivbordet.

anyway...

jag vaknade den tiden som jag skulle ha gått till bussen men min mamma var smart och ringde efter morfar som kunde skjutsa mig till skolan och jag tackade så mycket för det, det är bra att ha släkt i närheten ibland... Så nu sitter man på svenskan och väntar på att Jossan ska bli klar med sin text om Martin Luther och något annat som jag inte kommer ihåg vad det var...

Jusste! min skola är lite konstig för tillfället för nu så är skolan i framtiden nämligen 3057 för att vara exakt och när jag klev in så stoppade de mig, satte på mig ett band runt handleden med siffrorna 68 och sprutade vatten samt dammsög mig, efter det blev jag fotograferad som en sannerad elev. Jag undrade varför man fick numret för men sen läste jag på Powerpointen och då så sa det att det var våra nya tilltalningsnamn så idag heter jag inte Michelle eller Mischaa utan 68.

'til we meet again
68

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar