tisdag 21 april 2009

what on earth?

Jag ville inte att han skulle åka. Jag vill ut på lång promenad. Jag vill inte må såhär. Jag vill ha han här med mig i min säng så att jag bara kan krama om honom.

Just nu går det house på tv4HD som jag kollar med min familj, fast jag saknar andre och jag vill att han ska vara här så att han hade kunnat se house med oss... piggelin är rysligt gott men tyvärr så är dem snart slut. Ingen svarar på mina sms vilket gör mig orolig, speciellt när andre inte svarar på mina sms som jag skickar.

Nu på torsdag har min kamera varit på reparation i två veckor och jag hoppas på att snart få tillbaka den, har nästan lust att köpa en ny för jag orkar snart inte skicka fram och tillbaka mina prylar för att det ska repareras hela tiden - jag gör absolut inget mot dem heller! crap...

Jag kommer inte åka till pappa denna helg eftersom de ska tydligen iväg på söndagen för att hälsa på någon släkting (jag kommer inte ihåg vem det var tyvärr) och då blir bilen full med bara familjen så det blir hemma och bara vara, troligen plugga tyvärr.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar