onsdag 22 april 2009

Geeze

Jag sitter och tittar på tv med familjen, ska snart in i duschen och
sedan sitta och plugga. André kommer inte idag vilket gör att jag
blir själv idag, jag hade hoppats på att han skulle ha kommit hit så
att jag hade något annat att göra än att bara läsa massa tråk
naturkunskap. Jag gick även hem idag och det gick väl bra bara att
jag var nära på att bli påkörd av en bil, jag hade grönt i Birka-
korset när bilarna svänger till vänster och då bestämde sig en bil
att göra en u-sväng tydligen och tutade på mig som om det vore mitt
fel att jag gick över gatan när det är grönt för de som går och
ja, jag hoppade till för jag var inte beredd på det plus att jag
kände bilen under min hand så... Tok staden säger jag bara.

'til we meet again
Michelle

Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar