torsdag 23 april 2009

Google Chrome vs. Mozilla Firefox

Bilden är gjord i paint därav dålig kvalité.
Nu sitter jag och inte gör något bortsett från att bli alldeles tokig i google chrome för det går snabbare än firefox som jag tyckte gick snabbt eftersom jag använde explorer innan men nu så blir det nog så att jag använder google chrome i fortsättningen... Nu kan man verkligen säga att google styr mitt liv, jag har: Google Chrome, Gmail, (Google) Blogger, Google Earth, använder Google som sökmotor och YouTube, om jag inte minns helt fel så har jag google maps i min iPhone, annars så har jag använt det tidigare med min förra mobil som hade det i sig.

Det har inte hänt så mycket idag, jag gick till skolan och det gick väl bra. Sitter just nu och tittar på något djurprogram som går på Animal Planet och snart börjar Hitta Hem på tv4 som jag ska se med min mamma. Har precis fått hem plattan som Angelica sa till mig att ladda hem From First To Last - Heroine. Ska lyssna på den lite senare idag när jag går igenom lite grammatik i engelska för nationella provet imorn, har writing exam imorn på morgonen.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar