måndag 20 april 2009

inkast

ett litet inkast sådär rakt upp och ned. jag är sjuk och jag mår inge bra, har en sån jävla sug efter glass hela tiden så nu får vi väl se om min kära mamma köper mig en ben and jerrys denna gång, jag fick brev från sjukhuset och jag är trött. jag har tryckt i mig nudlar och jag vill ha ännu en till piggelin... Den där gamlingen på reklamen för färjan 2 är läskig med sitt "jag kan sitta på min skåning, och göra vad jag vill..." geeze... Jag får inte tag i artonde avsnittet av gossip girl efter att man har fält piratebay så verkar det som att allt har blivit rensat totalt på rapidshare, den "länken" jag laddade ned true blood från är totalt borta så ni som är ute efter hdtv kvalité på true blood kan ju försöka hitta något. Jag hittar bara några enstaka avsnitt och jag hatar det så... jag måste väl leta runt och se om jag hittar någon bra sida för fem öre...

Jag måste plugga och jag har absolut ingen ork till det men jag vet inte änns vad jag ska plugga. Jag skulle vilja åka ned till Göteborg för att vara med underbaraste KalasLinds och bara vara.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar