tisdag 14 april 2009

Tåg

Nu sitter jag på tåget, illamående, för att åka till sumpan för
att spendera ytterligare en natt hemifrån. Jag har inte varit i min
egna säng sen fredagen. Så nu väntar jag på att tåget ska starta
och börja åka eftersom dem skulle ha åkt från plattformen två
över fyra och nu är den snart fem över fyra, jag hatar när saker
och ting är försenat... Kanske märks?

Som tur är har man iPhone med sig så att man kan lyssna på musik som
Joshua Radin, the Cure, the Used, Sugarcult och Ayumi Hamasaki samt m.
fl. Jag har prackat in massa musik sen sist, från 65 låtar till 369
låtar plus hela första säsongen av True Blood samt Twilight så nog
finns det saker att göra på tåget nu mera... När jag kommer hem
till André så ska jag nog kidnappa em macka - glass till frukost vid
kl 13.45 kanske inte är världens bästa idé när man är allergisk
mot mjölk...

'til we meet again
Michelle

Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar