onsdag 15 april 2009

Nu sitter man på tåget igen

Nu sitter man på tåget igen och bara är allmänt borta... jag
tänkte skriva medan jag gick från sergel torg men det hände så
mycket saker runt omkring en så det gick inte.

Jag har sovit drygt två till tre timmar denna natt hos André medan
han sov som en stucken gris, han är rolig att titta på när man inte
kan sova har jag kommit fram till. Han gör saker som man inte kan
tänka på att han ska göra, som: prata, tugga och snarka, han klagar
alltid på att jag gör sådana saker så nu har han fått höra det
den här morgonen och inte nog med det så satte han klockan på
ringning halv fem på morgonen av någon skum anledning, jag hade
precis lyckats somna om då... Ajja, inget man kan göra åt.

Sen frågade jag mamma om vi kunde köpa byxor och då får man till
svar: javisst! Lycka till!
Woot!? Är hon schitzo eller missuppfattade hon mitt sms totalt? Det
var faktiskt väldigt kul.

Nu är man vid stuvsta.

'til we meet again
Michelle


Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar