måndag 13 april 2009

Årets första myra

Jag fick syn på årets första myra och vad gör jag? Jo, mosar den!
Och inte nog med det så har man fått värsta snoriga näsan för all
pollen och jag har inte med mig snytpapper, klantigt av mig! Ajja, jag
sitter och väntar på att bussen kan komma så att jag kan ta bussen
till staden för att träffa lisa sen så blir det av till enhörna
för där ska man sova under natten hemma i lisas nya hus, vi får väl
se om den blir godkänd av mig - vilket den kommer att bli, det är ju
min bästis hem. Nu vill jag att bussen ska komma, jag har inte tid att
sitta här domen potatis säck... Jag har inga pengar med mig och inga
laddare till telefonerna så försök att inte ringa mig på Comviq,
utan satsa på att ringa till telia numret eftersom den har bättre
batteri.

'til we meet again
Michelle

Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar