fredag 7 augusti 2009

På väg hem

Nu har jag varit hemma hos underbaraste kalaslinds och vi har spelat
gitarr samt sjungit tillsammans... Synd att jag fick vara så en liten
stund där men det var sagt att jag inte ens skulle hinna dit vilket
jag har hunnit nu så jag är glad för det.

Igår så hann jag inte uppdatera något eftersom vi först var på
universeum och sedan gick vi till Liseberg och åkte massor med saker,
tyvärr inte flume ride eftersom de stängde av den efter att vi hade
köat relativt länge... Men som sagt, vi åkte en massa annat. Och som
vanligt kan jag inte tomhänt ifrån ett nöjesfält så jag köpte
två presenter åt Linds för jag hade glömt bort det så då köpte
jag åt henne två saker som sagt. Sen köpte jag till mig själv ett
par kaninöron och såpbubblor plus de solglasögon som jag har på
bilden, dessutom köpte jag två presenter till andré och en julklapp
till Lisa (jag är fullt medveten om att julen är LÅNGT borta men den
fanns ingen annan stans än där, och Lisa köpte såpbubblor åt mig
sist när hon var där så fair enough!).

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar