onsdag 5 augusti 2009

Another point of view

Jag har redan lite hem längtan... Hotellets entré är inte så
fräsch vilket gör att man bara blir deppig av det plus att det är
heltäckningsmatta på alla golv i hela hotellet! Det är hemskt! Tänk
om man är allergiker och det är djur där, då är man körd - jag
vet att de dammsuger men det är inte alltid det blir kliniskt rent.

Däremot blev jag lite confused över Göteborgs kommunaltrafik, det
är helt annorlunda jämförelse med Sthlm! De har inga bussremsor tex
de använder ett kort som är fyllt med de pengar man har laddat på
som körs in i en apparat och så trycker man på den siffra som man
ska betala ungefär som Sthlm sl access fast den funktionen som Sthlm
sl access har har västtrafikens busskort. Dessutom behöver man inte
gå på därframme utan man kan gå på där man går på och där
finns den där betalmaskinen för 'remsan' plus en sån där maskin som
läser av busskortet, smart men ändå inte speciellt inte om s-tälje
tar efter detta då kommer 751 på mornarna bli allt hemska! Tanken på
att på mornarna så går det fem till sex extra bussar upp till skolan
plus de andra linjerna som går också där.

Nu ska jag varva ner ytterligare och försöka sova tror jag

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar