torsdag 18 juni 2009

Natt nytt

Well well well what have we here?
Santa Claws, oh I'm really scared!
Ur nightmare before christmas.

Vi skulle ha sett på den idag men vi såg dodgeball och night at the
museum 2, och eftersom jag inte kan sova igen så ska vi snart se på
the 40 year old virgin nere i Andrés vardagsrum... Får se om jag
skrattar så mycket som jag gjorde på night at the museum 2, den var
faktiskt riktig rolig. Sen ville vi titta på the Hangover men den
finns bara i cam än så länge så vi kanske får gå på bio trots
allt och titta på den.

Över till nagot helt annat:
Jag kommer inte svara på samtal eller sms ifrån folk på mitt Comviq
nummer eftersom jag kommer att ringa dem imorn och be dem att skicka
ett nytt simkort eftersom jag inte får alla sms samt alla får inte
mina sms heller, dessutom så har jag inte lika bra teckning som jag
hade förr uppe hos mig i mitt rum. Förr hade jag full GSM/3G teckning
men nu mer har jag två till tre pluppar av fem på båda näten. Så
vi får väl se om det nya kortet kommer att fungera.

Imorn far jag till pappa igen med André så att jag slipper ha min
luft säng för mig själv.

Nu blev jag sugen på ett STORT glas iskallt vatten...

'til we meet again
Michelle

Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar