måndag 4 maj 2009

nattetid

nu sitter jag i natten och gör en sista sak med datorn innan jag ska sätta mig och titta på en film, troligtvis är fortfarande inte säker på om jag ska sätta mig och titta på filmen eller inte, filmen är nämligen Twilight som typ alla var jätte positiva om förut och ja jag har den nu på dvd - 99kr blev jag av med rätt bra pris faktiskt.

Idag så fyller min kille år och han blir inte arton som min mamma trodde han blir nitton, hans sista år som tonåring... Han blev även lycklig över presenterna som jag hade köpt åt honom men tyvärr gick armbandet han lånar av mig sönder så den ska iväg på reperation, inte nog med det så är han överlycklig och typ svävar på moln av någon anledning. Men det finns alltid något annat som är negativt med såna här dagar nämligen - allergireaktioner gånger 11 upphöjt i 75! vi båda två går omkring och nyser, snorar och snyter hela dagarna nästan och idag satt jag som en mullvad i pappas bil för jag såg ingenting av det skumma starka ljuset från solen samt all pollen. 

Jag har även uppdaterat min iPhone så nu går den lite snabbare, allt detta tackvare min kille som påminde mig om uppdateringen som fanns ute på iTunes men har man iPhone och vill göra den en aning pytte lite roligare så gör man som så att man jailbreakar den vilket är väldigt bra för då kan man ställa in nästan vad man vill på telefonen vilket är underbart för mig. Jag ska troligen skaffa något annat roligt program till den så att jag kan uppdatera bloggen ännu snabbare och effektivare än vad jag redan gör med den eftersom den sätter egna rader och sånt där det inte ska finnas...

Inte så mycket annat har hänt - tyvärr.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar