torsdag 2 april 2009

vart är dem?

Känns ju sådär lagom bra att jag har tappat bort mina glasögon... Jag kan ju bara säga att jag behöver dem för att kunna plugga idrott och hälsa.

Inte nog med det så passade jag på nu att sätta mig vid datorn för att kolla lite saker en snabbis så att jag senare kan gå till mitt pluggande samt drickandet av teet. Hmm... jo, det senaste inlägget jag skrev, skrev jag med hjälp av min iPhone. Jag skulle testa och sedan när jag kollade på sidan hur det såg ut så hade det blivit något konstigt med inlägget, med andra ord - ser det konstigt ut så är det skrivet med mobilen, via mail. Jag skulle vilja få mitt gröna te som min mormor har fått från japan så att jag blir frisk någon gång, det sägs ju att grönt te är ett hjälpmedel för att friskna till från olika sjukdomar... men jag får lov att nöja mig med mitt te från gotland istället.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar