torsdag 2 april 2009

Skönt avbrott

Att ha flera saker igång runt omkring en är nog det mysigaste som finns när man pluggar som en idiot, TV:n är på ljudlöst med gamla Vänner-avsnitt, datorns låga surr från fragmenteringen som håller på för fulla muggar samt Spotify som spelar musik från en (ny för mig) artist som heter Joshua Radin... Hans musik är mysig så man bara har lust att sätta sig i en störtskön stol på balkongverandan med en bra bok, varmt te i den största muggen som man äger, vira in sig i en filt och bara lyssna på hans musik undertiden... jag har sån lust att göra det men tyvärr så går det inte eftersom jag måste plugga till provet imorn som jag inte orkar med. Eller bara lägga sig på golvet och bara lyssna på musiken, det är också skönt... det är snarare underbart. Jag fattar nu varför Zach Braff gillade konserten som hans kompis Joshua Radin hade i förra helgen.

Joshua Radin - Winter
(eftersom jag är efter med att kunna klistra in YT-klipp)

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar