tisdag 28 april 2009

tråk

idag har det varit skit tråkigt, bortsett från de idiotiska sakerna som sas i rättegången samt med tjejorna på tratten. Jag insåg också idag hur mycket rep jag har nästa vecka och det är alla dagar utom två dagar vilket är mycket mer än det jag förväntat mig, jag har haft tidigare i mitt liv.

På måndag nästa vecka fyller min kille år, han blir nitton och jag har ingen aning vad jag ska köpa för något... vilket får mig att känna som en urusel flickvän och inte nog med det så kan jag inte åka hem till honom troligen på grund av repet på måndag kväll (19.00-20.30) som är i stadshuset denna gång (för första gången sedan de byggde om estrad/stadshuset). så vi får väl se hur det här kommer sluta... jag har troligen lyckats gjort andre ledsen så ja... 

mitt batteri är snart slut på datorn också, crap...
ja, jag kommer sitta nästan hela natten och plugga denna gång så jag köpte cappuccino påsar som jag ska använda flitigt denna natt, två prov imorn (historia + matematik) och jag är inte världens smartaste på de ämnena så vi får väl hoppas att jag överlever.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar