onsdag 29 april 2009

Plugg

Jag borde sova faktiskt men jag kan inte på grund av att jag
fortfarande är pigg efter två koppar med cappuccino, jag har pluggat
mesta dels historia sen vid halv tio till halv fyra sen har jag suttit
med matematiken som jag håller en ganska bra koll på tycker jag
dessvärre har jag värre koll på första världskriget som jag har
prov på senare idag... Jag tror fan att jag stannar uppe hela natten
om jag orkar, vilket jag tror att jag kommer att klara av. Vore ju
toppen om man kan läsa historia nästan hela natten så att man kan
det. Jag fick hjälp av ronny - man kan tacka honom för hand intresse
för historia! Han prenumerar på illustrerad vetenskaps världens
historia och 'råkade' ha ett nummer som innehöll ett stort temanummer
om första världskriget som är tusen gånger lättare att förstå
sig på än en bok som blandar ihop krigen lite granna...

Nä, nu ska jag läsa lite vidare om första världskriget så att det
sitter som en smeck på mig till imorn, vem vet om jag bara sen helt
plötsligt kan det utantill så att jag bara knäcker allt och alla med
mitt snack km första världskriget? ;D

'til we meet again
Michelle

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar