fredag 10 april 2009

pappahelg

just nu sitter man på sin underbara uppblåsbara (nej, inte barbara!) säng och funderar på om man ska ta och joina päronen på neder våningen eller fortsätta med nästa projekt som man skulle ha påbörjat på i onsdags egentligen. Jag har ju fått ett mini-arbete av mormor och morbror som ska göras klart så fort som möjligt och jag har inte ens startat, har fått utskrivna bilder på de bilder jag ska arbeta med och jag undrar om det är något fel på skrivaren eller om det är något fel med kameran för bilderna på utskrifterna såg lite weird ut... ajja, eller så tar man arbetet imorn efter att man har läst lite mer ur Twilight, vem vet jag kanske tar och börjar läsa vidare redan nu? Den boken är fan kalas, bättre än jag har förväntat mig!

Jag har lyssnat på musik nu non stop på iPhonen i över 4,5h på högtalaren i ganska högvolym och mitt batteri har bara tappat en liten skiten plupp, snacka om batteri tid! Och nej, jag är fortfarande nöjd med det köpet. Jag har ju också nu en sony ericsson z310i bronze som är min mormor eftersom iPhonen är låst till Telia och jag smsar gratis med Comviq därav två telefoner, dens batteri tid är sämst och jag blir tokig på grund av det eftersom jag måste tänka nästan hela tiden på att batteriet kan dö när den vill. Jag hatar att mina sms skickas iväg med en liten tid senare än jag har skickat dem men det beror på att jag är ute på landet hos min pappa och täckningen är inte världens bästa hela tiden så jag ber om ursäkt om svaren kommer med några minuter, halvtimme, timme försening! Nä, nu ska jag gå ned till vardagsrummet för att vara social med resterande familj, som jag förövrigt inte har träffat på över 1,5 månads tid.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar