torsdag 9 april 2009

Hmm... hur ska man börja? Dessa två personer hade väldigt kul idag, speciellt Linda (brunett). Naturkunskapen arbetade vi väldigt lite och på engelskan skrattades det en hel del. Emma (blond) pratade så pass roligt att Linda föll ihop på golvet för att återhämta andan vilket avbröts av att jag började prata på samma sätt som Emma gjorde lite tidigare och Linda skrattade ännu mer...

Idag fick jag även lov att lämna in min kära Nikon D40X på reparation igen och jag var inte världens gladaste människa på att göra det, men måste man så måste man tyvärr. Och jag lyckas pricka ett lov - igen! Förra gången den var på reparation så var det under jullovet så då blev det inga mys bilder från julen samt nyår med alla fyrverkerier och jag som hade utsikt över halva Södertälje så ja... det var lite tråkigt. Iaf så har jag inte bara lämnat in kameran på reparation, jag har även varit på Ö&B, de har ju flyttat och där köptes det påskägg samt pepsi för middagen som min mamma hade planerat in Andre som inte dök upp... Vilket gjorde att jag åkte till min mormor och morfar för att äta taco. Efter att ha ätit taco fick jag mitt japanska gröna te (tidigare inlägg). Jag fick två olika gröna teer, en för morgonen och en för kvällen, inte nog med det så fick jag även en termos mugg av min älskade mormor som inte gör som min mamma - avbryter mig. Min mamma har uppfostrat mig att inte avbryta någon och så gör hon det själv, typiskt mammor... Anyhow så har jag även läst ur Twilight av Stephenie Meyer och har snart läst första kapitlet, tar tid eftersom jag var lite social också hos mormor och morfar - vi tittade på tv4a's nya serie "hjälp! jag är med i en japansk tv-show" och den var fan stört skön! Vi skrattade som fan i elimineringsrundan, skulle själv vilja testa det såg liksom skit kul att göra.

Nu ska jag fortsätta med min musik överförning från skivor in i datorn så att jag får ny musik till mobilen och sedan ska jag nog läsa vidare ur Twilight.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar