fredag 14 augusti 2009

städdax!

Nu ska jag sätta gång med att skrubba toaletter, tvätta handfat och fixa alt resterande smutsigt som vi har här hemma hos André - ja, han hjälper eller det är snarare jag som ska hjälpa till xD - och efter det ska vi nog göra något annat som ex spela lite ps3! Vi är nästan galna i ps3 :o

Igår somnade jag "tidigt" jämförelse med André, han var inte trött så han satte sig nere i vardagsrummet och spelade inFAMOUS fast som en onding. Däremot vet jag inte hur det gick för honom men jag hoppas att han lyckades lite halvt, jag tror inte han har kommit så långt som vi har gjort på godingen vilket är två procent ifrån halva spelet och hur länge har vi spelat? varje dag sen vi vaknade till jätte sent på kvällen i tre dagar, spelet har lite sandbox i sig så det är kalas. Däremot gillar jag inte andra ön pga alla skurkar som jag inte ser och de dör inte av en Head Shock! det kan vara VÄLDIGT frustrerande ^^

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar