tisdag 4 augusti 2009

2.10

Harry potter, halsont och psykiskdålig är inte en bra kombination...
Harry Potter är väl okej, halsont är irriterande och psykiskdålig
är pga att jag var tvungen att åka ifrån Omnomnom vilket jag inte
gillar att göra... Dvs att jag saknar honom enormt mycket...

Jag är inte trött för fem öre och senare idag, när jag har vaknat,
så ska jag ta och lägga över alla bilder från systemkameran samt
kompaktakameran eftersom jag åker till göteborg onsdag och kommer hem
på fredagen igen och då ska jag till min Omnomnom igen<333 dessutom
så är det min sista dag imorn på jobbet innan min semester börjar,
drygt två veckor innan skolstarten - NICE!!! Menmen, jag blir rik så
då blir jag happeh!!! ;D

Natti natti
M

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar