onsdag 12 augusti 2009

120

120:de inlägget, najs mischaa! (inte)

Idag insåg jag en hemsk sak... Hade det inte varit för Maff hade jag nog aldrig märkt det förrän lagom då skolan hade börjat, men det visar sig att vi inte har Alicia i engelska längre utan någon med förkortningen ICu - VEM ÄR DET?! ÄR DET NÅGON SOM VET DET?! Jag vet inte och jag vill veta vem det är, jag kan gissa på varför vi har ICu istället för Alicia är för att antingen var det musik tvåorna eller media tvåorna som skulle få henne som engelska lärare istället vilket suger! Så jag kommer troligen gå deprimerad på Engelska B kursen detta år.

Och just nu sitter jag med Andrés MacBook Pro i knät och tittar på när han kör inFAMOUS, som är förövrigt ett as coolt spel, vilket medför att det kliar i mina fingrar att få spela... Men det är hans sparning och spel så han får spela hur mycket han vill - jag kanske har turen att få spela lite inFAMOUS innan vi ska börja tvätta eller om vi spelar LittleBIGPlanet tillsammans.

Nu ska jag vara lite social mot André och titta på när han spelar (ja även om det kliar i mina fingrar redan!).

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar