onsdag 8 juli 2009

time for sleep, right?

Jag borde sova tycker man... tanken på att jag har varit uppe de senaste nätterna till fyra, halv fem och fem för att sedan vakna vid halv ett, ett eller som värst vid två. Så imorn måste jag upp vid tio, för sedan ska jag in till (tyvärr) staden och handla lite. Om vi har tur så hittar jag allt fort som tusan och bara kan åka hem igen, jag gillar inte att vara där det är massor av folk. Tanken på det så har jag faktiskt tyckt att det har varit skönt att vara hemma, idag var det väl lite tråkigt för jag låg bara i sängen igen och inte gjorde ett piss försutom att lyssna sönder sugarcult's Champagne, flyleaf's version av "What's this?" ur Nightmare Before Christmas och Papa Roach's Carry Me. Däremot så saknar jag den tiden då jag kunde ligga ute i hallen och ha högsta volym på the Cure i hörlurarna... det kan man inte ha när det är massa folk hemma eftersom då tycker man att man är konstig och dessutom så blir jag irriterad för att det finns folk där.

Nu ska jag skriva upp all musik som jag har på min iPhone, sedan ladda ned det som jag inte har på hdd så att jag inte förlorar det. Jag har ju skaffat lite ny musik som jag vill föra över så jag måste (tyvärr) bli av med all musik på iPhonen innan jag kan få det nya in i den.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar