fredag 31 juli 2009

Buss

Nu sitter jag på bussen på väg till tåget som sedan ska ta mig till
Sthlm och sedan till sumpan. Det ska bli skönt med lite 'semester'
ifrån staden... Det är för varmt för det här egentligen o.o aja,
jag får träffa min omnomnom den här helgen och han har en
överaskning till mig... sen på onsdag morgon sitter jag i en bil mot
Gbg och det kommer ta 5-6 timmar är det beräknat, datorn åker inte
med men min iPhone med iSurf så jag kan surfa hur mycket jag vill och
kommer uppdatera min blogg varje dag den stunden jag är där nere.

Läste på texttv igår att spotify ska göra en app för iPhone så
att man kan använda spotify vart man än är - synd bara att det är
för premium users annars hade de haft mig ;)

Ajja, nu ska jag fokusera mig lite på vad som sker runt om för jag
har blivit lite illamående utav att stirra på iphones skärm under
bussfärden.

M

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar