måndag 13 juli 2009

101

idag var jag hos läkaren, jag kom tidigare för att jag visste inte vart jag skulle träffa henne och sen säger de i receptionen att jag får sitta och vänta på att hon ska komma och hämta mig... tiden går och jag blir bara mer och mer illamående och snurrig i huvudet. När det har gått 45min efter besökstiden går jag till receptionen återigen för att kolla om hon har blivit sjuk eller så och då var de förvånade över att jag satt fortfarande och väntade på läkaren. de säger till mig att vänta igen och de skickar någon som letar rätt på någon från den avdelningen jag ska till eftersom jag inte vet vad läkaren heter och de hittade två män som frågar vad jag heter och hur läkaren ser ut som jag ska träffa och jag berättar allt och då säger de att de vet vem det är och hämtar henne. Klockan hann bli 12.00 innan jag fick träffa henne och klockan blev 12.45 när jag var klar hos henne, på fredag ska jag åter dit för att prata med henne om den nya medicinen som jag har fått - om de hjälper eller inte osv. samt att jag har fått i uppdrag av henne att hitta på något för att få bort mina tankar ifrån de hemskheter som har hänt som äter mig inifrån och ut, helst vill hon att jag ska fotografera och sedan lägga in på min iPhone för att sedan visa henne att jag har gjort något helt annat än att bara ligga i min säng och vara hängig... sen att jag jobbar också det är en annan femma.

mamma har fortfarande inte reparerat bunneh... :'(

'til we meet again
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar