fredag 12 juni 2009

travel time

imorn far man till pappa, han hämtar mig vid tre imorn (egentligen blir det idag om man tänker efter men det känns fortfarande som torsdag så jag säger imorn) och kommer hem igen på söndagen - ingen tid bestämd där.

Mitt hår är ovanligt len men det var för att jag slarvade med att skölja ur hår inpackningen, vilket jag märkte när jag satt och tittade på tv efter duschen vilket är väl inte så positivt. Jag har även sett American Psycho, lång tråkig, och efter att ha sett den åkte den till papperskorgen på en gång och S Darko såg man också. S Darko är en uppföljare av Donnie Darko och den var ointressant, osammanhängande samt lång tråkig. Det var ett hoppande fram och tillbaka för mesta dels och den hade ingenting med första filmen att göra - skäms Chris Fisher som vågade göra en uppföljare!
Man kanske ska ta och skippa att se alla uppföljare när den första filmen hade ett bra avslut, så att de som arbetar med film att man inte ska göra uppföljare till bra filmer?

Nu ska jag bara ladda ned en till film, se den och sedan sooova!

Ni kan nå mig på mina mobiler om det är något helt enkelt

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar