tisdag 9 juni 2009

Testar

Nu testar jag en annan sak med min iPhone för att se om det blir såna
där konstiga rader mitt i meningen.

Jag vaknade idag, satte mig på bussen till skolan och tog min närvaro
så att jag inte får frånvaro sista dagen. Jag har haft en konsert
idag i kyrkan och det gick bra, tur att Barbro hoppade in så att jag
slapp sitta ensam i min stämma i en låt - hade jag suttit ensam hade
jag inte hörts för fem öre. Jag fick även veta att mitt jobb som
jag skulle ha i fem veckor har blivit kortare... Jag kommer bara
arbeta tre veckor vilket suger för jag ville verkligen jobba fem
veckor! Ajja, finns inte så mycket att göra åt den saken nu...

Nu ska jag titta vidare på hells kitchen dubbelavsnitt!

'til we meet again
Michelle


Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar