lördag 27 juni 2009

sömnlös

jag kan helt enkelt inte sova. Jag är rädd hela tiden och orolig för saker som jag vet inte kommer att kunna hända här hos André. Jag är så pass rädd att jag vågar knappt gå till toaletten som ligger vägg i vägg med hans rum som jag sitter i just nu. Jag antar att det är mörkret som får mig att bli helt hysterisk... men men, det är smällar som man får lov att ta.

Det börjar ljusna nu också... perfekt! Man ser genom lilla glipan fönstret har att det ljusnar, det är fortfarande varmt fast man har fläkten igång på sjutusen km i hastigheten och dessutom sitter en liten kanin och stirrar på mig från tangentbordets vänstra sida... hm, jag tror inte det är kaninen som gör mig rädd...

Jag får inte heller igång sims2 vilket leder till att jag måste vänta tills André vaknar innan man kan få igång det, ja jag har provat med att mata in iso-filen via alcohol 120% men det fungerar fortfarande inte, och imorn kanske vi ska spela lite till Black and White 2. Och jag är inte sugen på att spela sims3 heller för jag har spelat det FÖR mycket nu. Jag vill börja spela mitt Heavenly Sword på PlayStation3! Men jag får vänta, vilket är lugnt för jag får göra en massa annat skoj här, som prova på mirror's edge som inte går så bra för jag fattar nästan ingeting och jag suger på datorspel MEN jag försöker lära mig som är hela poängen - right?

André's pappa har fortfarande inte kommit hem... eller så är det jag som är så pass döv att jag inte har hört när hans pappa har låst upp och låst igen dörren för att sedan kravla sig intill hans sovrum. Det är nog så att jag är döv när det kommer till nedre våningen, jag hör när folk ropar men inte om de pratar i normal samtalston då är jag lika döv som en sten eller ett kylskåp - du får välja själv.

Nä, nu ska jag titta om jag hittar något annat skojsigt att göra på nätet.
Vem vet - jag kanske tar mig en tur på omegle?

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar