torsdag 4 juni 2009

Nästa - sumpan

Nu sitter jag och väntar på att tåget ska åka ivg vilket inte är
förrän kvart - tio i två... Jag vill ju bara komma iväg så att jag
kan ta det lugnt hos André. Det är massa barn på tåget och jag
glömde mina "riktiga" hörlurar... *gnuggar ögonen* INTE EN KLASS
TILL!!! Varför ska så många klasser åka nu för? Jag åker ju inte
i rusningstrafiken som jag brukar göra i vanligafall. Det är någon
upp ge med röda gummistövlar som bänkar med fötterna i golvet
vilket är ganska irriterande... Jag längtar tills jag kommer till
sumpan i varje fall för då är det lugnt och då kanske jag kan spela
sims 3 eller plugga matematiken.

På lördag, dagen efter studenten, då ska jag och André till bion
och titta på my bloody valentine 3D! Jag har längtat arslet av mig...
Men va fan! EN TREDJE KLASS!? Seriöst, tre klasser i den vagnen jag
sitter i? Det är inte min dag idag, det märks helt klart!

Men nu ska jag lyssna på musiken.

'til we meet again
Michelle

Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar