torsdag 28 maj 2009

sen skoldag

Nu sitter man fortfarande i skolan och hjälper till med utskrivningar etc. Jag hoppas på att inte andre har bestämt sig för att överraska mig hemma för då har han nästan åkt i onödan. Jag ringde tidigare idag efter mamma och kollade om hon kunde hämta mig från skolan eftersom hon har slutat jobbet osv, men hon kunde inte det - top chef börjar ju! så jag får ta bussen hem och då kommer jag as sent hem så ja... jag har ingen tid att sitta vid min labtop eftersom jag måste läsa samhällskunskapen - crap! och nu går britney spears womanizer på spotify över hela klassrummet.

Det var skönt att stänga av mobilen för ett tag... även om man möttes utav en massa sms efteråt som jag svarade halvt på. men men, nu ska jag hjälpa Uffa!

juste: Julia R i min klass hälsar ;D

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar