torsdag 14 maj 2009

morgon

Godmorgon, jag är klantig och slarvig så jag har inte uppdaterat på ett tag - kanske märks? Iaf nu sitter jag i skolan och ska snart ha Grafisk Kommunikation och då ska jag arbeta i InDesign, vilket jag knappt kommer ihåg men vi märker om jag kommer ihåg något annars så får väl jag ta smällen ifrån george när (om) han säger att jag verkar tycka att InDesign är ett tråkigt program...

Det känns som om jag (once again) har knappt sovit något men jag har sovit sedan halv tolv - tolv denna natt och vaknade klockan halv sju tack vare väckarklockan samt att jag var skit pissnödig.
Jag kom fram till denna morgon att jag måste nämligen vara mer engagerad osv här på bloggen eftersom jag har slarvat nu den senare tiden... och att jag måste nämligen ta och gå till apoteket för att hämta en nässpray mot pollenallergi och jag vill verkligen inte ta mediciner men måste man så måste man helt enkelt, ingen snack om saken.

nu måste jag börja med arbetet

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar