torsdag 30 april 2009

varför kan man fråga

man kan ju alltid ställa en fråga varför vissa folk har lite dubbelmoral, eller något som liknar dubbelmoral: jag är hemma och kommer vara hemma ikväll, jag saknar dig och önskar att jag var hos dig. är inte det lite dubbelmoral? eller vad det nu heter och jag kommer få skit för att jag skrev det här, men det gör inget jag är redan så långt ned som man kan nu så nu är det bara att hacka extra lite på mycket för jag är redan nere, om jag skulle fortsätta sjunka skulle jag nog dö av värmen på grund av jordens kärna så ja... jag är nära där nu inombords.

Något som skulle vara gott nu är nog ett stort glass med iskallt vatten, men jag har ingen lust att hämta det för om jag gör det och min mamma öppnar munnen eller någon/något gör det så kommer jag vara skit arg och skrika något drygt till det så jag tror det är bäst att jag stannar där jag är just nu... Dessutom vill jag ta sönder något, vilket jag har varit sugen på i några timmar nu - min gitarr frestar mig faktiskt, båda min gitarrer faktiskt fast jag undrar då vilken jag ska börja med och sen vem som ska städa upp det hela för jag tänker inte städa upp efter mig. Jag menar, om andra tar sönder saker och ting - vad som helst - då tar de oftast inte upp efter sig för de är så arga och verkligen får inga skuldkänslor för att inte ha plockat upp det och då anser jag att jag inte ska det. Jag vet iaf att jag ska ta, innan jag går och lägger mig, ta bort lite saker för jag är snäll åt min mamma som vissa personer säger att jag inte är och att jag alltid ska sätta mig emot folk är verkligen inte sant så korv på er.

Jag vill dessutom få min kamera tillbaka så att jag kan få fotografera någon gång!
Btw, (om du nu har orkat läsa enda ned hit) så har jag kastat min mobil in i väggen så att den ligger i kläm mellan min säng och min vägg till grannen så jag märker varken samtal och sms, so good luck with that chuck.

Nu ska jag nog ta och sänka musiken lite granna eftersom klockan är trots allt efter tio och jag bor ju inte ett hus för mig själv, jag har en störande granne som låter sina ungar göra vad fan de vill även om det innebär att spela fotboll inomhus eller skrika mitt i natten när man ska upp tidigt. Med andra ord: jag följer "reglerna" i huset jämförelse med vissa andra.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar