fredag 3 april 2009

sömnlösnatt

Okej, det där var lite udda... så fort jag tror att jag har lyckats kring gå mina sömnproblem så dyker de upp igen! Jag har sovit ungefär mindre än fyra timmar, kanske tre - tre och en halv timme kan jag ha sovit så mitt huvud är lite borta. Och det är prov idag så vi får väl se hur det går... Jag har ett problem, det är synd att iPhone bara klarar av att kopiera filer från ett iTunes bibliotek vilket gör att jag inte kan lägga in vissa filer på min mobil eftersom jag har fått musik från Andres iTunes bibliotek. Jag har inge lust att förlora musik lagom till skolan samt så ska jag till honom idag så då har jag en tågresa på över en timme så jag har ingen lust att förlora musiken för att få in en film.

Nu så ska jag börja packa lite granna och sedan hoppa in i duschen, jag hade tänkt att jag skulle duschat igår men jag var för upptagen med pluggandet som ändå har gått dåligt att plugga till.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar