måndag 27 april 2009

lagom kul

Det är skit kul när man ska hämta kameran som har varit ifrån en i två veckor och sedan måste man skicka tillbaka skiten igen för att de har repat min display på kameran med två FETA DJUPA REPOR! vilket gjorde mig jätte nere, men som tur är så har han markerat att den ska få gå före några andra produkter eftersom det bara är ett klagomålsgrej och bör inte ta så lång tid att utföra heller. Det skön var dock att de har gjort en programuppdatering samt gjort en rengöring i kameran åt mig så att jag slipper rengöra den själv och inte nog med det så har jag fått ett annat objektiv, dock samma modell, men jag upptäckte det när jag tittade på serienumren. Det står ett nummer på under sidan av min kamera och ett helt annat på mitt objektiv och de hade skrivit på pappret att de hade bytt AF-motorn i objektivet samt testat den så att den fungerar och jag hann, innan vi vände, testa AF på objektiven och det gick skit fort än det gjorde innan. Men nu får jag ju inte kameran fören om en till en och en halv vecka igen så...

Imorn så har jag inga lektioner, jag kommer däremot nämligen åka till stadens bibliotek vid halv tolv och vara där fram till typ ett sedan 13.15 är det rättegång i Södertälje Tingsrätt om misshandel och våldtäckt i ca två timmar, de är inte hundra om det kommer vara kortare eller längre än två timmar så... kul att sitta tyst och lyssna på en rättegång! (inte)

Jag kommer troligen vara ensam hela veckan och jag borde sitta och plugga till matteprovet + historieprovet/förstärktläxförhör om 1VK.

'til we meet again
michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar